Trykk for flere produkter.
Ingen produkter ble funnet.

Kjøpsvilkår


KONTAKT OSS

Adresse:
Fresh Levering AS
Stasjonsmester Frostsgate 8
1830 Askim

E-post: 
Support@freshlevering.no

Telefon: 

Organisasjonsnummer: 
926 088 564

Kontaktskjema

Du kan kontakte oss med alle kontaktmåter ovenfor. Til tider kan det være hektisk på telefonen/support. I stedet for å ringe kan du sende oss mail via kontaktskjema-knappen ovenfor. Vi vil da enten kontakte deg per telefon eller sende deg svar per mail.



KUNDEINFORMASJON

Opplysninger du gir til oss vil ikke bli gitt videre og er bare tilgjengelige for personer tilknyttet oss. Du kan når som helst be om at opplysninger om deg slettes. I forbindelse med bestillingen, godtar du at vi lagrer og bruker informasjonen din. Vi gjør dette for å oppfylle våre forpliktelser overfor deg. Vi dokumenterer også all kommunikasjon vi har med deg via e-post, for å kunne tilby tjenesten som du forventer av oss. 


 

SIKKER BETALING

Hvem kan handle på nett?

For å kunne handle på nett hos oss må du være minimum 15 år. Er du under 15 år må du få en myndig person til å bestille for deg. Dersom du ønsker å handle på kreditt må du være over 18 år.

Trygt kjøp

Vi har som mål å ha den absolutt beste sikkerhet rundt salg på internett, håndtering av personopplysninger og betaling. Vi har derfor tilpasset vår virksomhet til kravene norske myndigheter, gjennom Distansehandel Norge, har satt for trygg internett- handel. 


Betaling

Du vil bli belastet for ordrebeløpet når dine varer blir sendt fra oss.

Moms på 15/25% inngår i alle priser. Ingen andre avgifter enn det som står som totalsum i kassen tilkommer ved kjøp.

Alle våre priser er oppgitt i Norske kroner.


LEVERINGSBETINGELSER

Leveringstid

De fleste varer du ser i nettbutikken er på vårt lager.  Etter at vi har mottatt bestilling pakker vi varene og sender ut med våre sjåfører som leverer varene hjem til deg. Vi har forskjellige ruter så husk å sjekke hvilke dager vi leverer til området du bor i. 

På grunn av COVID-19 kan det ta noe lenger tid med levering av varer men hvis dette er tilfellet vil du få et SMS- varsel eller telefonsamtale fra oss som informerer om dette. 

Levering til Oslo

Tirsdager (Bestilling må være registrert i våre systemer senest søndag klokken 23:59)

Lørdager (Bestilling må være registrert i våre systemer senest torsdag klokken 23:59)

Levering til Viken

Torsdager (Bestilling må være registrert i våre systemer senest tirsdag klokken 23:59)

Lørdager (Bestilling må være registrert i våre systemer senest torsdag klokken 23:59)


Postforsendelser

Vi har mulighet til å sende pakker via postforsendelser til hele Norge. Med tanke på tiden det tar for pakken fra den blir levert av oss til postterminalen og til den er klar for henting, tilbyr vi kun sending av tørrvarer via postforsendelse. 

Frukt og grønnsaker, meierivarer, kjøle- og frysevarer blir ikke sendt via postforsendelse da disse varene er avhengig av riktig temperatur til enhver tid. Dersom din ordre inneholder noen av disse varene vil dette bli kansellert. 

Frakt og gebyr

Alle våre bestillinger blir plukket og levert av våre medarbeidere. Dersom vi ikke kan levere hele din bestilling eller det er visse varer som mangler, tar vi kontakt med deg før vi sender ut. 

Vi har fra starten hatt ambisjoner om å tilby gratis hjemlevering. For at vi skal få til dette må din bestilling være på mer enn kr 599,-. Dersom din bestilling er under dette beløpet kommer det et leveringstillegg på kr 79,-. 

Mottak av varer

Før din bestilling blir levert vil du få SMS av oss med estimert tid for levering. Er du ikke hjemme på dette tidspunktet kan vi legge varene utenfor døren eller annet passende sted. Vi kan også levere hos naboen dersom dette er ønskelig. Vi bemerker at FreshLevering.no frasier seg ansvaret for varene etter at de er levert på ønsket sted.

På grunn av COVID-19 vil vi ringe før levering og legge varene utenfor døren så det ikke blir direkte kontakt mellom sjåfør og deg som kunde. Dette for å minske smittefare og ytterligere spredning av Korona- viruset. 

Retur av varer - Angrerett

Med unntak av spesialbestilte varer, frukt og grønnsaker, kjølevarer og frysevarer har du angrefrist på varer kjøpt i vår nettbutikk. Du betaler selv returfrakt om du benytter angreretten. 

Varer som er spesialbestilt tas ikke i retur. 

Klagefrister

1. Feil ved leveranse

Hvis du mottar et defekt eller et feillevert produkt, ta kontakt på mail eller på telefon. Du bør ta kontakt så snart som mulig og ikke senere enn 24 timer etter levering hvis din bestilling inneholder frukt og grønnsaker, kjølevarer og frysevarer. Dette på grunn av holdbarhet og temperaturforskjeller.

Etter at vi har mottatt din klage vil du få svar med instruksjon om hvordan varen/pengene skal returneres.

Ved en eventuell tvist følger vi forbrukerrådets retningslinjer for reklamasjonssaker!

Meny

Innstillinger